AAPL: اپل برای سرمایه گذاری برای تولید فیلم های خود آماده می شود

اپل اعلام کرده است که قصد دارد سالانه یک میلیارد دلار برای تولید فیلم های اکران شده در سینما هزینه کند

حق کپی رایت محفوظ است

اپل اعلام کرده است که قصد دارد سالانه یک میلیارد دلار برای تولید فیلم های اکران شده در سینما هزینه کند. این غول فناوری امیدوار است که عرضه‌های تئاتر با بودجه بالا، مشترکین سرویس استریم Apple TV+ خود را جذب کند. در حال حاضر، سرویس استریم اپل از نظر مشترکین از نتفلیکس و دیزنی پلاس عقب است. پس از اینکه اپل در این ماه رتبه «خرید» گلدمن ساکس را کسب کرد، سرمایه‌گذاران نسبت به رهبر ارزش بازار گروه سهام FAANG احساس مثبت‌تری داشتند. اما این غول فناوری مدتی است که به سمت تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود حرکت کرده است. شاید بیشتر پس از نگرانی های اخیر در مورد تقاضای آیفون و ظرفیت تولید این شرکت در تاسیسات تولیدی آن باشد. اپل چه چیزی را اعلام کرد؟ اپل گفته است که قصد دارد سالانه یک میلیارد دلار برای تولید فیلم هزینه کند. این فقط برای سرویس استریم Apple TV + آن نیست – طبق گزارش‌ها، فیلم‌های تولید شده توسط اپل به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده‌تر برای ایجاد جریان‌های درآمدی جدید در هالیوود، اکران کامل سینما خواهند بود. این شرکت همچنین قبلاً در مورد انتشار فیلم هایی از کارگردانان برجسته از جمله مارتین اسکورسیزی ایده گرفته است. اگرچه در حال حاضر، اپل هنوز در حال بررسی گزینه هایی است که چگونه توزیع و نمایش را امکان پذیر کند – که ممکن است برای اپل بسیار هزینه بر باشد. اپل در کجای جنگ های استریم ایستاده است؟ ممکن است اپل به دلیل عملکرد ضعیف سرویس استریم Apple TV+ خود در مقایسه با رقبا، عرضه‌های سینما را تحت فشار قرار دهد. در حال حاضر، سرویس استریم اپل از نتفلیکس و دیزنی پلاس عقب تر است. آمازون نیز با تولیدات پرهزینه‌ای مانند حلقه‌های قدرت که به تنهایی ۷۱۵ میلیون دلار هزینه دارد، هزینه‌های بیشتری را برای سرویس استریم آمازون پرایم خود انجام داده است. اگر تلاش‌های افزایش‌یافته اپل برای فیلم موفقیت‌آمیز باشد، می‌تواند به جنبه دیگری از تسلط این غول فناوری تبدیل شود.

خروج از نسخه موبایل